قوانین

1 - درباره سامانه
به سامانه ال تایم خوش آمدید. این سامانه این فرصت را برای شما فراهم میکند که عملیات تردد و حضور و غیاب پرسنل و کارکنان خود را مدیریت کنید.
- این سامانه توسط مجموعه تیم حرفه ای با مدیریت یونس گزمه طراحی و مدیریت میشود و در هر کجا که از اصطلاح اِل تایم استفاده شده است منظور این مجموعه است. دسترسی و استفاده از سامانه و هر نوع از خدمات خریداری شده به وسیله این مجموعه فراهم میشود. از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این سامانه و یا خرید خدمات آن نشان میدهد که شما پذیرفتهاید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیتهایی داشته باشید. متقابلاً اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از سامانه و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از سامانه و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.
- سامانه حضور و غیاب اِل تایم این حق را برای خود محفوظ نگاه میدارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق بروزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که اِل تایم شرایط و ضوابط را بروزرسانی میکند، از تلاشهای معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد به بروزرسانیهای این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به سامانه به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار ترتیب اثر داده میشود.
- لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات سامانه حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.
- yoonesgazmeh@gmail.com
2 - پذیرش شرایط
- شما با ادامه استفاده از سامانه و خدمات آن نشان میدهید که شرایط و ضوابط را پذیرفتهاید. همچنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این شرکت در این بخش قرار داده میشود موافقت خود را اعلام مینمایید.
3 - ثبت نام برای استفاده از سامانه
نخستین گام برای دسترسی به سامانه این است که به عنوان کاربر در آن ثبت نام کنید. در بخشی از فرآیند ثبت نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:

▪ نام و نام خانوادگی
▪ آدرس ایمیل
▪ شماره تلفن
▪ آدرس

- شما متعهد میشوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این شرکت میدهید، دقیق، جدید و صحیح است.زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو سامانه محسوب میشوید و محدودیتهای این شرایط و ضوابط را میپذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سامانه به شما اعطا میشود.
- شما در شرایط زیر مجاز به استفاده از سامانه و پذیرش ضوابط نیستید:

▪ زمانی که شما هنوز به سن قانونی برای انعقاد قرارداد با اِل تایم نرسیده باشید.
▪ شما شخصی باشید که مطابق قوانین این کشور یا کشورهای دیگر از جمله کشورهایی که در آن ساکن هستید یا از خدمات وبسایت در آن استفاده میکنید، از دریافت خدمات منع شده باشید.

- اطلاعات شخصی شما در سامانه ما به وسیله سیاستهای حریم خصوصی مدیریت میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.
4 - تعهدات کاربران
- شما به عنوان عضو سامانه میپذیرید که از موارد زیر پیروی کنید:

▪ استفاده شما از سامانه مطابق شرایط و ضوابط تعیین شده در سامانه و یا هر قانون، مقررات و یا قوانین قابل قبول یا دستورالعملهای قانونی در حوزههای مربوطه ممنوع نشده باشد.
▪ شما مسئولیت فردی برای حفاظت از محرمانگی رمز و یا آدرس ایمیل خود را دارید. استفاده از گذرواژه شما توسط هر شخصی دیگر ممکن است منجر به لغو سریع دسترسی شما شود.
▪ هر گونه استفاده از اطلاعات ثبت نامی به وسیله فرد دیگر یا اشخاص ثالث به شدت ممنوع است. شما میپذیرید که بلافاصله اِل تایم را از هرگونه استفاده غیرمجاز از رمز عبور یا آدرس ایمیل خود یا هر گونه نقص امنیتی که از آن آگاه شدهاید مطلع سازید.
▪ دسترسی و استفاده از این سامانه محدود، غیرقابل انتقال و صرفا مجاز برای استفاده از آن توسط شما براساس اهدافی است که ارائه خدمات را توسط اِل تایم فراهم می کند.
▪ شما متعهد میشوید که وظیفه بروزرسانی کردن اطلاعات خود در سامانه را به عهده بگیرید و اِل تایم هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع نخواهد داشت.

- استفاده از سامانه و خدمات آن در موارد زیر غیر مجاز و ممنوع است:

▪ برای اهداف غیر قانونی
▪ برای مجبور کردن دیگران به جهت مشارکت در امور غیر قانونی
▪ برای نقض مقررات داخلی و بین المللی
▪ برای نقض حقوق مالکیت فکری وبسایت و حقوق مالکیت فکری دیگران
▪ برای تبعیض، سواستفاده، آسیب وارد کردن و توهین براساس جنسیت، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، نژاد، سن، منشا ملی یا ناتوانی جسمی
▪ برای ارسال اطلاعات نادرست یا گمراه کننده
▪ برای آپلود یا انتقال ویروسها و یا هر نوع دیگر از کدهای مخرب که بر عملکرد خدمات این سامانه، وبسایتهای دیگر و یا اینترنت تاثیر میگذارد.
▪ برای جمعآوری یا ردیابی اطلاعات شخصی دیگران و استفاده غیر مجاز از آن
▪ برای هر هدف ناخوشایند یا غیر اخلاقی
▪ برای دخالت در سرویسهای امنیتی
▪ برای ارسال پیامک یا ایمیل غیر اخلاقی و نادرست
این حق برای ما محفوظ است که به دسترسی و استفاده شخص برای این قبیل موارد پایان دهیم.

5 - خرید خدمات و ضوابط بازگشت
- برای استفاده از خدمات باید هزینه خرید تعیین شده در سامانه برای خدمت مورد نظر را بپردازید.
- پرداخت هزینه خرید ممکن است از طریق یکی از ارائه دهندگان درگاههای پرداخت تایید شده در سامانه صورت بگیرد.
شما تضمین می کنید که برای استفاده از خدمات سامانه با این خدمات به طور کامل آشنایی دارید و محدودیتهای ناشی از شرایط و ضوابط مورد استفاده، سیاست حریم خصوصی و سایر مستندات قانونی دیگر را که به وسیله درگاههای پرداخت ایجاد میشوند، میپذیرید.

- بعد از پرداخت، قیمت خرید به وسیله اِل تایم تایید می شود. شما تاییدیهای دریافت خواهید کرد که نشان دهنده این است که پرداخت شما توسط اِل تایم دریافت شده است و ممکن است اِل تایم جزئیات خرید را برای استفاده در آینده ضبط کند.
- استفاده از خدمات سامانه برای سه روز رایگان می باشد و برای ماههای بعدی می بایست طرح م.رد نظر را خریداری کنید . هزینه پرداختی برای استفاده از خدمات در طول دوره مشخص و غیر قابل استرداد می باشد.
6 - کپی رایت و مالکیت معنوی
- سامانه، خدمات و تمامی محصولات مرتبط با اِل تایم مشمول موضوع کپی رایت هستند. گردش کار ، خدمات و محتوا از جمله نوشته ها، عکس ها ویدیوها لوگوها و ویس ها )ذیل قانون این کشور و معاهدات بین المللی( تحت حمایت کپی رایت قرار میگیرند.
- اِل تایم تمامی حقوق و منافع مرتبط با سامانه را حفظ میکند:

▪ نام کسب و کار، نام تجاری، نام و آدرس سایت، علامت تجاری، طرح صنعتی، ثبت اختراع و کپی رایت این مجموعه
▪ حق استفاده از نام کسب و کار، نام تجاری، طرح صنعتی، علامت تجاری و ...
- شما بدون اجازه کتبی از اِل تایم و اجازه هر صاحب حق دیگری مجاز به انجام موارد زیر نیستید: پخش محتوا، انتشار مجدد، آپلود کردن، انتقال، ارسال، توزیع، نمایش یا طرح فرمها و گزارشات در عموم.
این ممنوعیت به مواد موجود در سامانه که آزادانه برای استفاده مجدد در دسترس هستند یا در حوزه عمومی هستند، گسترش نمییابد.

7 - حریم خصوصی

اِل تایم حریم خصوصی شما را موضوعی جدی تلقی میکند و هر گونه اطلاعاتی که از طریق استفاده شما از برنامه و یا خدمات ارائه شده است، به سیاست حفظ حریم خصوصی این مجموعه مربوط میشود که در برنامه موجود است.
8 - سلب مسئولیت عمومی
- اِل تایم هیچ گونه ضوابط، ضمانت، نمایندگیها یا شرایطی را در رابطه با سایر محصولات به غیر از موارد مطابق با این شرایط و ضوابط ایجاد نمیکند.
- اِل تایم تمام تلاش خود را به کار میگیرد برای اطمینان از اینکه خدمات بدون خطا و اشکال برنامه ای اجرا شوند. ولی نمیتواند دقیق بودن صفحه نمایش سیستم شما را تضمین کند و در صورت مغایرت مسئولیتی به عهده ما نیست.
- هیچ چیز در این شرایط و ضوابط محدود نمیشود مگر آن که به موجب قانون ممنوع و محدود شده باشد.
- با توجه به این بند و تا حدی که توسط قانون مجاز است:
▪ تمام شرایط، تضمینها، ضمانتنامهها، نمایندگیها یا شرایطی که به طور واضح در این شرایط بیان نشدهاند، حذف میشوند.
▪ اِل تایم مسئولیتی در قبال موارد زیر نخواهد داشت:
1 . هر گونه خسارت یا آسیب مگر این که این زیان یا آسیب قابل پیشبینی باشد و یا در نتیجه ناتوانی این مجموعه در حمایت از مصرف کننده رخ داده باشد.
2 . از دست رفتن سود یا فرصت یا آسیب به حسن نیت که ناشی از یا در ارتباط با خدمات سامانه یا این ضوابط و شرایط است )از جمله به علت عدم امکان استفاده از خدمات یا عرضه دیرین خدمات در سامانه(

- ریسکها و خطرات استفاده از سامانه، خدمات و هر یک از محصولات این مجموعه به همراه خدمات تحویل به عهده خود شخص است. همه چیز در سامانه، خدمات و محصولات اِل تایم، بر اساس "همانطور که هست" و "به صورت موجود" ارائه میشود.
- قیمت محصولات و خدمات برای آینده بدون اطلاع رسانی قبلی میتواند تغییر کند و در این مورد سامانه مسئولیتی در برابر کاربران نخواهد داشت.
- اِل تایم این حق را دارد که فروش محصولات یا خدمات را به هر کس یا منطقه خاص جغرافیایی محدود کند و این حق را ممکن است براساس ملاحظات موردی انجام دهد و در این مورد مسئولیتی نخواهد داشت.
- ممکن است اطلاعاتی در سامانه و یا در خدمات وجود داشته باشد که همراه با خطاها و اشتباهاتی باشد و یا اینکه اشکالاتی مرتبط با برنامه های موجود در سامانه وجود داشته باشد. این حق برای اِل تایم محفوظ است که این اشتباهات و اشکالات را برطرف کرده و این موارد را تغییر داده و بروزرسانی کند و حتی ممکن است درخواستی را به جهت وجود این اشکالات بدون اطلاع قبلی رد کند و از این جهت مسئولیتی متوجه این شرکت نیست.این اطلاعات و به بروزرسانیها را هر جا که نیاز باشد، مطابق با قانون انجام میدهیم.

9 - محدودیت مسئولیت
- مسئولیت کلی اِل تایم ناشی از یا در ارتباط با خدمات یا این شرایط و ضوابط است.
- ال تایم هیچ گونه مسئولیتی برای هر محتوایی که در سامانه قرار می گیرد یا در ارتباط با خدمات است، ندارد، اعم از اینکه توسط کاربران سامانه، توسط اشخاص ثالث یا توسط هر یک از کسانی که خدمات به آنها ارائه شده است، ایجاد یا ارسال شده باشد.
- لینکهای ثالث موجود در این وبسایت ممکن است مستقیما شما را به سایتهایی هدایت کند که به ال تایم وابسته نیستند. ما این سایتها را تضمین نمیکنیم و هیچ مسئولیتی در قبال این سایتها در برابر کاربران نداریم. همچنین مسئول ضرر و خسارتی که به واسطه استفاده از محصولات، خدمات و یا سایتهای ثالت وارد میشود هم نیستیم.

10 - خاتمه قرارداد
- این شرایط تا زمانی که قرارداد توسط شما یا توسط ال تایم به پایان برسد به شرح زیر اعمال خواهد شد.
- اگر شما میخواهید که به این شرایط و ضوابط پایان دهید می بایست به موارد زیر عمل کنید:

▪ اطلاع دادن به ال تایم در هر زمان از طریق ثبت درخواست کتبی با ارسال ایمیل یا نامه رسمی به آدرس موجود در سایت
▪ عدم تمدید حساب کاربری خود برای دوره بیش از 2 ماه
- ال تایم ممکن است در هر زمان این شرایط و ضوابط را با شما خاتمه دهد اگر:
▪ شما هر یک از مقررههای این شرایط و ضوابط را نقض کردهاید یا قصد نقض هر یک از مقررات را دارید. ▪ زمانی که ال تایم به موجب قانون ناگزیر از این اقدام است.
▪ ارائه خدمات به شما بنا به صلاحدید ال تایم دیگر قابل اعتماد نباشد.

- مطابق با قوانین لازم الاجرا ال تایم این حق را دارد که عضویت شما را در سامانه متوقف یا لغو کند. اگر شما مقررات لازم الاجرا را نقض کنید، رفتار شما بر نام یا شهرت ال تایم تاثیر سو بگذارد و یا حقوق افراد دیگر را نقض کنید، ممکن است به صلاحدید خود، دسترسی شما را به کلیه یا هر بخش سامانه یا خدمات بدون اطلاع شما متوقف کند.
- هنگامی که التزام طرفین به این شرایط و ضوابط به پایان میرسد، تمام حقوق قانونی، تعهدات و مسئولیتهایی که شما و این مجموعه از آن برخوردار بودهاید، باید با این توقف متوقف شود.

11 - نظرات کاربران
- اگر در هر زمانی بدون درخواست با درخواست ما شما از طریق ایمیل، به صورت آنلاین و از هر راه متداول دیگری نظری را ارسال نمایید، این حق برای ما محفوظ است که بدون ویرایش و اعمال محدودیت آن را در هر رسانهای استفاده کنیم و در برابر این نظرات ملزم به محفوظ نگه داشتن، جبران خسارت در صورت فاش شدن و پاسخ به همه آنها نیستیم.
- ما این اختیار را داریم که بنا به صلاحدید خود هر محتوایی را که غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید، مختل کننده حقوق دیگران و در تضاد با این شرایط و ضوابط باشد، ویرایش و یا حذف کنیم.
- شما میپذیرید که نظرات شما غیر قانونی، تهاجمی، همراه با تهدید و در تضاد با حقوق دیگران و این شرایط و ضوابط نباشد. در واقع شما مسئولیت هر ایمیلی را که از طرف شما ارسال میشود، به عهده دارید.

12 - جبران خسارت
- شما میپذیرید که در برابر ال تایم، کارکنان، نمایندگیها و کاربران ثالثش در موارد زیر جبران خسارت کنید:

▪ تمام اقدامات، ادعاها، خواستهها، هزینهها، تلفات و خساراتی که نشات گرفته یا ایجاد شده به وسیله یا در ارتباط با هر محتوایی است که از طریق سامانه پست میکنید.
▪ هرگونه پیامد مستقیم یا غیرمستقیم از دسترسی، استفاده یا انجام معاملات در سامانه
▪ نقض هر یک از موارد این شرایط و ضوابط

13 - حل و فصل اختلافات
- موارد الزامی

در صورت بروز اختلاف در تعبیر و تفسیر و یا نحوه ي اجراي قرارداد، طرفین بدواَ سعي خواهند نمود از طریق مذاكرات دوستانه نسبت به حل و فصل اختلاف اقدام نمایند. در صورت عدم توافق با انتخاب سه داور مرضی الطرفین از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و یا کارشناسان رسمی دادگستری اقدام به حل موضوع نمایند و رای گروه داوری لازم الاجرا باشد. نهایتا در صورت عدم توافق ، هر یك از طرفین مجاز و مختار مي باشند كه به مراجع قانوني جمهوري اسلامي ایران مراجعه نمایند.

- توجه کنید که:

طرفی که ادعا میکند اختلافی در ارتباط با این شرایط مطرح شده است، باید یک نوشته کتبی به طرف دیگر ارسال کند تا جزئیات ماهیت اختلاف، نتیجه مورد نظر و اقدام مورد نیاز برای حل اختلاف را مشخص کند.
- طرف مقابل باید:

▪ ظرف مدت 7 روز کاری از دریافت اظهارنامه برای حل و فصل اختلافات از طریق مذاکره و یا به روشهای دیگری که با آنها موافقت میکنند، اقدام کنند.
▪ اگر به هر دلیلی ظرف مدت 30 روز از تاریخ دریافت اظهارنامه اختلافات حل و فصل نشد، دو طرف اختلاف باید یا بر انتخاب داور از طرف خودشان توافق کنند و یا درخواست کنند که یک داور مناسب برای آنها تعیین شود.
▪ طرفین به طور برابر در برابر هزینههای داوری مسئول هستند.
▪ مکان حل و فصل اختلافات به وسیله داور نیز باید مشخص شود.

- تمامی ارتباطات مربوط به مذاکرات که از اختلافات نشات میگیرند یا مرتبط به آنها هستند، محرمانه میباشند و تا حدی که ممکن است این مذاکرات باید بدون غرض ورزی صورت بگیرد.
- چنانچه 30 روز کاری از آغاز داوری برای حل و فصل اختلافات به وجود آمده سپری شود ولی همچنان اختلاف باقی باشد، در این صورت هر یک از طرفین میتواند اتمام داوری را خواستار شود و داور نیز ملزم به پذیرش این مسئله میباشد.

14 - صلاحیت محلی
- خدمات این سامانه قابل ارائه به افرادی است که در ایران زندگی میکنند و لذا در صورت بروز هر گونه اختلاف در ارتباط با این سامانه دادگاههای قلمرو این کشور صالح به رسیدگی هستند.

15 - قانون حاکم
- شرایط و ضوابط پیشرو مطابق با قوانین ایران تنظیم شدهاند. هر گونه اختلاف یا ادعایی که مرتبط با این شرایط و ضوابط باشد، باید بر اساس این قانون تفسیر شود و حقوق طرفین و جانشینان آنها نیز باید حل و فصل شود.
16 - هر دو طرف تایید میکنند که مفاد این شرایط و ضوابط منصفانه و منطقی است و اعلام میکنند که این شرایط و ضوابط خلاف سیاستهای عمومی و به صورت نابرابر تنظیم نشده است.
17 - اگر بخشی از این شرایط و ضوابط براساس حکم دادگاه صلاحیتدار غیر قابل اجرا تشخیص داده شود، در این صورت تنها همین بخش از ضوابط و شرایط جدا شده و باقی مفاد لازم الاجرا باقی میماند.